Remote Support
U wilt graag dat er snel ingegrepen wordt als het
nodig is?
Het "Remote Support" contract is geschikt voor
(kleine) bedrijven met een stabiele automatiseringsomgeving en
lage wijzigingsgraad. Wij treffen bij u voorzieningen zodat we
in staat zijn in te loggen op uw systemen. Vanuit ons kantoor
kunnen wij u snel van dienst zijn en omdat we niet fysiek hoeven
te komen, is deze vorm goedkoper.
Responsetijden
Na uw incidentmelding kunnen wij u tijdens
kantooruren binnen vier uur "remote" van dienst zijn.
Helpdesk
Ook kunt u met dit contract gebruik maken van
de telefonische helpdesk. Hiervoor betaalt u natuurlijk alleen
het uurtarief dat verrekend wordt per (veelvoud van) 10 minuten.
Na de initiële facturatie (opzet- en
abonnementskosten) vindt facturering plaats per maand (bij een
minimum van 65 euro). De tarieven en condities voor het leveren
van diensten worden in het Remote Support Overeenkomst
vastgelegd.
Tarieven
| eenmalige opzetkosten remote beheer: €
150,00 |
| jaarlijse contractkosten: € 250,00 |
| uurtarief onderhoud / beheer /
storingherstel € 68,00 |
| tarief helpdesk per 10 minuten € 6,00 |
| voorrijdkosten tot 10 km vanaf Rotterdam €
32,00 |
| voorrijdkosten 10 - 50 km vanaf Rotterdam €
80,00 |